سرم ویتامین سی

سرم ویتامین c یکی از بهترین ترکیبات ضد پیری است. همچنین محصولی کلید برای داشتن پوستی نرم . صاف  یکدست و درخشان است . با اینکه  ممکن است شما از ویتامین c در رژیم غذایی خود استفاده کنید اما تضمینی نیست که این مواد به پوستتان برسد. استفاده از سرم ویتامین c بهترین روش مستقیم برای رساندن ویتامین به پوست است .این روزها استفاده از سرم ویتامین c  برای پوست بیشتر از همیشه محبوب شده است . پاکسازی مرطوب کردن و استفاده از کرم ضد آفتاب همیشه به عنوان  قسمت های اساسی یک برنامه ی روزانه زیبا یوده است. اما در سال های گذشته گام های بیشتری در مراقبت از پوست برداشته شده است

ژل آبرسان اورماز : با داشتن استاندارد های روز فرانسه از نظر فرمولاسیون و با بافت سبک و نفوذ پذیری عالی فرموله شده برای پوست های دهیدراته که علائم خشکی و چروک در آنها ظاهر شده است. قرمزی پوست را کاهش می دهد چروک های سطحی را از بین می برد باعث شفاف و روشن شدن پوست می گردد. این ژل بصورت تخصصی برای بعد از انجام فشیال پوست و  لایه برداری و بعد از استفاده از لیزر طراحی و ساخته شده است.

ژل ترمیم کننده پوست اورماز

ژل ترمیم کننده پوست اورماز با داشتن استاندارد های روز فرانسه جهت ترمیم، بازسازی و التیام پوست آسیب دیده ناشی از سوختگی، زخمهای سطحی، خشکی شدید(اگزما)، لایه برداری، لیزر درمانی، اپیلاسیون و غیره حاوی ترکیبات ترمیم کننده و بازسازی کننده معدنی و گیاهی تجدید ساختار سلولی و تقویت سد دفاعی طبیعی و حفظ انعطاف پذیری پوست کمپلکس روی، مس و منیزیم، ترمیم کننده و بازسازی کننده، مهار تکثیر باکتری ها و قارچ ها، تسریع فرآیند تکثیر سلولی در هنگام بروز سوختگی و جراحات رطوبت رسان و ضد التهاب، کاهش موثر سوزش و قرمزی پوست با عملکرد بالا جذب سریع ، بافت سبک فرموله شده با اکتیو های قدرتمند به طور خاص برای مراقبت از پوست های آسیب دیده بصورت درمان چند مرحله ای بر پایه سیلیکن ساخته شده است. ترمیم کننده اورماز آسیب های ناشی از سوختگی زخم های سطحی خشکی شدید (اگزما)، لایه برداری و پیلینگ لیزر ،اپیلاسیون پلاسما جت و غیره را درمان و به پوست کمک می کند تا تعادل و درخشندگی خود را بازگرداند.

ل آنتی آکنه اورماز با داشتن استاندارد های روز فرانسه و با بافت فوق العاده سبک با کارایی بالا و جذب سریع فرموله شده با مواد فعال کننده قوی برای جلوگیری و مبارزه با کوتی باکتریوم و به طور خاص برای مراقبت از پوست چرب با علائم آکنه فرمول بندی شده است.ژل آنتی آکنه اورماز دارای اسيد ساليسيليک با اثرات آنتی باکتریال برای رفع آکنه های فعال ، رتینوئیک اسید برای رفع لکه ها و اسکار های ناشی از آکنه.

 

آکنه اورماز
ژل کوچک کنند منافذباز اورماز

ژل بستن منافذ باز اورماز با داشتن استاندارد های روز  فرانسه با بافت سبک و جذب سریع ترشحات سبوم را کاهش می دهد، منافذ پوست را تمیز می کند آبرسانی و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. باعث بهبود در آکنه های فعال میگردد.ظاهر پوست پرتقالی را بهبود می بخشد.پوست را صاف و یکنواخت می کند.

ژل لایه برداری  اورمار با داشتن استاندارد های روز فرانسه و با داشتن AHA  لایه های فوقانی لایه شاخی را کاهش می دهد (لایه برداری) و باعث بازسازی سلولی می گردد . با داشتن عصاره بابونه و عصاره آویشن آبرسانی و خاصیت ارتجاعی را افزایش می دهد.با داشتنعصاره شیرین بیان لکه ها و  رنگدانه های موجود در سطح پوست را کاهش می دهد و همچنین از ایجاد لکه های جدید جلوگیری می کند. تغییرات سطحی مانند خطوط لبخند، چین و چروک، لکه ها، آکنه، منافذ بزرگ شده، علائم، جای زخم را بهبود می بخشد. پوست را احیا می کند؛ اولین نشانه های  پیری را کاهش می دهد و به پوست درخشندگی می بخشد

سیاهی زیر چشم، یکی از شایع‌ترین حالت‌های ظاهری پوست اطراف چشم است که افراد همواره به دنبال راه حلی برای برطرف‌سازی آن هستند. تزریق ژل  و مزو تراپی ،استفاده از ماسک‌های مختلف ، لیزر، استفاده از عمل‌های زیبایی، استفاده از کرم های مختلف جهت رفع تیرگی این ناحیه از پوست  توسط متخصصین پیشنهاد می گردد

ضدآفتاب اورماز ، دارای تركیبات بازتابنده های فیزیكی با كیفیت و خلوص بالا بوده كه علاوه بر سازگاری مناسب با تمامی تیپ های پوستی، حفاظت كاملی را در برابر پرتوهای فرابنفش نور خورشید فراهم آورده و با داشتن استانداردهای روز فرانسه از نظر فرمولاسیون، بصورت بسیار موثر و طولانی مدت از پوست در برابر این تابش های زیانبار محافظت می نماید. استفاده از كمپلكس های متنوع مانند مرطوب كننده ها و آب رسان ها، ضد چروک ها، روشن کننده ها و حتی کمپلکس های ضدالتهاب و التیام دهنده موثر در فرمولاسیون این فرآورده ها، سبب افزایش آبرسانی پوست، کاهش چین و چروک ها و حفظ الاستیسیته پوست، از بین بردن لک ها و تیرگی های پوستی و همچنین برطرف کننده التهابات پوستی شده و با تقویت سد دفاعی پوست در برابر عوامل مخرب و ایجاد لایه ی محافظ بر روی پوست، از نفوذ عوامل نامطلوب محیطـی به سطـح پوست ممانعت می نماید.

کرم ضد آفتاب اورماز

کرم ضد لک اورماز با داشتن استاندارد های روز فرانسه با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می زنند. شما علاوه بر اینکه شاهد محو شدن لکه های پوستی صورت خود هستید پوستتان یک درجه روشن تر نیز می شود. خاصیت این کرم به گونه ای است که علاوه بر محو کردن لکه ها سبب می شود پوست شما شاداب تر و روشن تر جلوه کند.

سبد خرید